claassoon-Ett liv du inte lever♥

Alla inlägg den 28 april 2011

Av claassoon - 28 april 2011 19:49

Hej:)


Nu har jag ätit lite kvällsmat:) 


det blev ingen cykeltur "orkade" inte typ? kanske blir en lite kortare senare:)


nu ska jag fixa in lite saker i menyn:)


så vi  syns väl lite senare?


kramishh

Av claassoon - 28 april 2011 17:27

Hej alla sötnoar där ute i det soliga vädret!!  


Var själv ute och sola i det soliga underbara väder innan:D typ i en halvtimma? så nu är lite brun i fejjan!


Ska såklart ut och cykla i det fina vädret lite senare!


jag var och fikade på fiket innan, jag fick en äppelpaj med vaniljvisp och obo'y däräfter åkte vi till fyndlagret och köpte underkläder,spel,fiskesaker,gelekulor!


just nu lyssnar jag på Swingfly-MeAndMyDrum har typ blivit ett MeAndMyDrum freak :D


Skoldagen har varit ganska okej!!♥ förutom att man går runt och saknar Elin♥ och Alicia♥ dem kan manb aldrig glömma!!!!!!!♥ 


OnePiecekläderna äre bääst!!!! VillHaVillHaVillHa!!!!!!! men dem kostar shit mkt :'( nån som kan fixa lite cash?! Skojja bara men skulle gärna vilja ha en sånn! men hälst vill jag ha EnSystemKamera♥ det kommer alltid vara först på listan♥


nä nu måste jag nörda fejjan littehh!


syns senare!!!<3



Presentation


hej(:
jag är en sprallig tjej, på 12 vintrar:-D
på fritiden spelar jag teater och fiol.

Lilla GMN!

Karro GMN!

Vänner!

  Vänskap!!♥

Njut av musiken :)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kommer du att fortsätta att läsa bloggen? (:
 Ja
 Nej
 Kanske
 Absolut!
 Aldrig livet!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards