claassoon-Ett liv du inte lever♥

Alla inlägg den 21 april 2011

Av claassoon - 21 april 2011 21:23

Hej;)


Nu är det klart, resan är bokad och flyget så den 9-16 juni är jag i kroatien!!<3 Slipper skolan i 2 dagar så det ska bli gött! men jag kommer att sakna mina söta sötnosar här i sverige!!<3


Vi ska till Zadar som ligger i Kroatien. Flyget är i stockholm, lite långt att åka men det blir nog en fin åktur igenom lilla sverige.


Jag tänkte börja med att ha dagens blogg & veckans blogg, så anmäl er nu!!


Komentera att ni  är med, TIPSA VÄNNER OM BLOGGEN HAR DÅLIG STATISTIK!!


Vad tycker ni om den nya headern?!!<3 jag är nöjd iaf!!♥


Kram eran Sara ♥

Av claassoon - 21 april 2011 17:01

Hej;) 


Nu har jag varit med Karolina!:) Utav henne i födelsedagspresent fick jag en biobiljett!!<3


Jag mötte mamma och pappa i affären, jag tror att vi ska resa till kroatien i juni?! i think?! :DDMan känner redan pirret i magen!!<3


I helgen får jag äta godis!!<3 ( jag har godisförbud) Elr jag får äta det idag!!♥ 


Ikväll blir det grillat kött,köttbullar och korv. Första grillningen i år! det ska bli mumsigt!


KRAM ERAN SARA♥






Presentation


hej(:
jag är en sprallig tjej, på 12 vintrar:-D
på fritiden spelar jag teater och fiol.

Lilla GMN!

Karro GMN!

Vänner!

  Vänskap!!♥

Njut av musiken :)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kommer du att fortsätta att läsa bloggen? (:
 Ja
 Nej
 Kanske
 Absolut!
 Aldrig livet!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards