claassoon-Ett liv du inte lever♥

Alla inlägg den 14 april 2011

Av claassoon - 14 april 2011 20:06

hej, jag beklagar att jag inte har bloggat på några dagar,...men idag har jag bakat snickerskakor igen;) I morron kommer sötnosen!;*♥;) hon ee så söööt!;* älskar dig så mkt!<3 det ska bli kul att klottra på skorna i morn åxå!<3


På söndag blire att följa med sötnosen  hem och sova där i 2 nätter;* det kommet blir så gött!;*;*;*


igår va jag i stan hos tandläkaren;) min tandställning krånglade lite, och bara för det måste man vara ledig från skolan en och enhalv timma från plugget!;) men jag sitter hällre i bänken och pluggar än att sitta på bussen en timma!:*


Jag köpte en ring på guldfynd,det är en silvrig med en fjäril på;*♥


Innan hjälpe jag pappa att sopa ut grset på vägen, så sopbilden kunde ta det!

Vi cyklade även till byn och köpte presenter t mamma som fyller år på lördag grattis i förskott;)

Hennes brorsa fyller år på söndag så då blire att åka t mormor och morfar och fira mamma och morbor!;*


till kvällsmat blev det pasta alfredo för min del;);*


Älskar err!;*<33333

( Elin o Alicia )


     FOTOGRAF: SARA (JAG)






Presentation


hej(:
jag är en sprallig tjej, på 12 vintrar:-D
på fritiden spelar jag teater och fiol.

Lilla GMN!

Karro GMN!

Vänner!

  Vänskap!!♥

Njut av musiken :)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kommer du att fortsätta att läsa bloggen? (:
 Ja
 Nej
 Kanske
 Absolut!
 Aldrig livet!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards