claassoon-Ett liv du inte lever♥

Alla inlägg den 17 april 2011

Av claassoon - 17 april 2011 20:38

hej allihop!♥ 


Nu är jag hos alicia♥ vi var nyss och lånade filmer som vi ska kolla på ikväll!=) 


Vi åt fattiga riddare det var JÄTTE gott! jag har typ inte ätit det på 2år?! 


ska kolla på film nue!! så vi syns i nmorron så godnatt!♥ 


KRAM!!<3 

Av claassoon - 17 april 2011 11:02

hej!:)


Idag har jag inte gjort så  mkt mer än att ätit frukost och åkt en cykelyur med  min fiina cykel!:)


Ska snart åka till mormor på kalas men först ska vi till min  brors grav och lägga bommor där!:) jag skulle verkligen vilja ha ett till syskon men sånt eeh livet! jag önska att han levde!!<3


Men jag pratade nyss med Alicia♥ vi skulle bakat cupcake idag men det får bli i morron!♥


Vi syns väll ikväll?! elr hos mormor!<3


      Zakynthos♥ det var fina dagar det!<3 inte bara fina utan SOLIGA!<3

FOTOGRAF: Sara(jag)

Presentation


hej(:
jag är en sprallig tjej, på 12 vintrar:-D
på fritiden spelar jag teater och fiol.

Lilla GMN!

Karro GMN!

Vänner!

  Vänskap!!♥

Njut av musiken :)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kommer du att fortsätta att läsa bloggen? (:
 Ja
 Nej
 Kanske
 Absolut!
 Aldrig livet!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards