claassoon-Ett liv du inte lever♥

Alla inlägg den 7 april 2011

Av claassoon - 7 april 2011 15:43

Hej alla bloggläsare:D


jag kollade nyss på iCarly , det programmet är bra!♥

Svar på Alicias fråga:

Jag kanske kan bli din  modell, men jag vet inte om jag vill! :)

Hoppas att du mår bra!=)

Jag tror att jag blir din modell!=) 


Idag har jag inte gort mer än att slappat!;)


Ska snart plugga lite engelska till  engelska förhöret i morron;)


Brorsan e inte hemma idag!=D

Det är skönt att slippa honom ibland,han e hos en kompis så han kommer nog inte hem fösen klockan typ 5-6 tiden?


Ajjjaa,.....nu blir det  plugg!


pöss



Visst e jag snygg? (ful) 


Av claassoon - 7 april 2011 10:43

Hejalla morgonpigga bloggläsare!


Idag e jag hemma från skolan igen! =(


MEN i morron blir det skola!=) efter 3 dagar hemma ! =)


idag ska jag inte göra så mkt, inte mer än att slappa i soffan och plugga,.....


ska checka in några bloggar!=D


/Sara

Presentation


hej(:
jag är en sprallig tjej, på 12 vintrar:-D
på fritiden spelar jag teater och fiol.

Lilla GMN!

Karro GMN!

Vänner!

  Vänskap!!♥

Njut av musiken :)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kommer du att fortsätta att läsa bloggen? (:
 Ja
 Nej
 Kanske
 Absolut!
 Aldrig livet!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards