claassoon-Ett liv du inte lever♥

Alla inlägg under mars 2011

Av claassoon - 31 mars 2011 20:15

Hej(:


Just nue har jag blivit typ kär, i one piece dräcken jag vil ha den!!<3

Nån som kan ge mig monyes?!:)


  dem kostar shiiet mke :( TYP 1500 ::(:(:(:(((((

Av claassoon - 31 mars 2011 19:04

Nue blire sätda och plugga för dertb nåste ju vara remnt till party i helgen!<3

Av claassoon - 31 mars 2011 16:33

Hej alla bloggläsare!<3


Nu ska jag typ berätta om min dag, haha!*.* 

Dagens börjar ju såklart med att man går upp ur sängen? xD 

sedan åt jag mickro macka med skrattande kossan o st och vanlig ost, samtidigt passade jag på att kolla på iCarly det bästa programmet i hela världhistorien!:D Det går på Nickelodeon klockan 15.15-15.35 18.15-18.35 men jag kollade på ett gammalt avsnitt från programbibiloteket :D


Sedan gick jag till skolan,det har varit en rätt okej  skoldag faktiskt.


När jag kom hem kollade jag på iCarly!<3 ( jag kollar på typ 3 avsnitt om dagen.)


och nu sitter jag och lyssnar på Lykke Li-Tonight den låten är bra!:D 


Av claassoon - 30 mars 2011 21:08

Hej(:


Nu hart jag kollat på sveriges mäster kock!=D


Klart att jag e en mäster kock eller? det ska jag typ visa på lördag hehe=D


Ska lägga mih och läsa Habib nue!<3 så vi syns väl i morron? gå med i tävlingen snälla!<3 



GODNATT!♥

<3

Av claassoon - 30 mars 2011 19:30

hej,  just nu pratar med Alicia!1<3 träffar henne i helgen!!<3  vad ska jag klä ut mig till på mitt kalas?!


vet nt vad jag ska skriva!!??


 

Av claassoon - 30 mars 2011 17:02

  Crazy bild från förra helgen ;)


Hej(:


idag har jag ju inte hunnit att blogga,... men just nu messar jag med Mickan!<3

Idag har jag varit på fiol  lektion, pluggat engelska och matte;)


Ska plugga lite mer matte senare,... och det e klart jag bloggar för det!<<33


(Y) Ska träffa Elin och Alicia i helgen (Y) Ska ha maskerad party!<3 Nån som kan helpa mig med  komma på vad jag ska klä ut mig till? :) 


Nån somär medc i tävlingen? ;)


/ S A R A ♥


Av claassoon - 29 mars 2011 20:39

Hej bloggläsare!:D


Jag har gort en till blogg, hade inget att göra så checka in på  EricSaadefreak.bloggplatsen.se <3


ska öva på fiolen nue!:) ska bara checka in på några bloggar och moviestarplanet.se


//S A R A ♥

Av claassoon - 29 mars 2011 18:30

  

    

     
                     


Hej bloggläsare!

Jag tänkte ha en liten  tävling på bloggen,...den går ut på att man ska besöka min blogg så många gånger man bara  kan;) komentera bara hur många gånger du har besökt den och skriv att du e med;)


Vinnaren vinner,....länk till sin blogg i 1 inlägg + en länk i länkar!!


Så ansök nue! 



     

    

Presentation


hej(:
jag är en sprallig tjej, på 12 vintrar:-D
på fritiden spelar jag teater och fiol.

Lilla GMN!

Karro GMN!

Vänner!

  Vänskap!!♥

Njut av musiken :)


MusicPlaylistView Profile
Create a playlist at MixPod.com

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Kommer du att fortsätta att läsa bloggen? (:
 Ja
 Nej
 Kanske
 Absolut!
 Aldrig livet!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards